tisdag, mars 13

Tänk på något annat Johanna

För att försöka tänka på något annat än mäklare och bostadsförsäljning bloggar jag lite. Är hemma just nu, mäklaren kommer hit om drygt en timme och jag måste sluta fixa här hemma, annars är det stor risk att jag blir galen. Har t.o.m ont i högerhanden efter allt putsande. Blir bilderna bra så länkar jag till dom här från bloggen, om inte så blir jag knäckt...hihihi nej så illa är det inte. Lägenheten är faktiskt ljuvligt vacker idag. Skinande rent, ljust och solen skiner.

5 cm av mitt hår fick falla offer för saxen i fredags. Skönt att bli av med det slitna och de där 5 cm kunde jag gott leva utan. Klippte även upp det runt ansiktet så att hela frisyren känns lite "lättare".



På mig: kjol H&M, topp ASOS, "herrskor" SkoPunkten. Ursäktar posen igen, men det är faktiskt det enda sättet att få med skorna (snarare singular...) på bilden också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna