lördag, mars 24

En rapport om våren

Jag och M har spenderat förmiddagen vid en sjö i närheten där vi bor. M fiskade och jag gick runt sjön. Det var underbart, vackert väder och ett härligt sällskap ;o) För första gången iår har jag haft vårkänslor på riktigt.

Kunde inte låta bli att ta en "egobild", lyckas dock alltid se så arg ut i solsken. Efter min promenad satte jag mig vid vattenbrynet och bara njöt.


Hade mina favorit promenadskor på mig idag. Började fundera på när jag köpte dom och kom fram till att det var 6 år sedan! Ett Din Sko fynd som vägrar ge vika för regn och rusk. Vem har sagt att budget alternativ skulle vara sämre än dyra? Det står "Mindy goes mad" på sidan, det tycker jag är kul, men det är ju bara jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna