tisdag, februari 27

Rött är sött

Gissa vem som skulle gå på bokrea och spana efter böcker men köpte ett par jeans istället? Var sugen på ett par röda och Gina Tricot hade precis de jag sökte. Efter ett par svettiga minuter i provrummet hittade jag rätt. Modellen heter WENDELA och kostar trevliga 299 kr.


Uppdatering: Det finns inget som jag stör mig på så mycket som rutor med ett rött kryss i. Usch vad irriterande, det värsta är att jag inte kan fixa till bilden förens jag kommer hem. Grrrr

Uppdatering 2: Syns bilden nu?

2 kommentarer:

  1. Bild? :-D Jag börjar också fundera på ett par röda :-P

    SvaraRadera
  2. Oj såg här på jobbdatorn att bilden inte syntes, ska fixa det sen. Känns kul att pigga upp med lite rött.

    SvaraRadera

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna