tisdag, februari 27

Jag gillar Helena Josefsson

Läste på Modettebloggen att Eleonore hade träffat Helena Josefsson när de spelade in Mycket mer än müsli. Det hade jag också gärna velat göra. Såg henne på nyhetsmorgon för ett tag sedan och hon verkar vara en sådan härlig människa. En sådan tjej som det lyser om och ögonen glittrar. Vacker, lugn och godsinnad. Eftersom jag är ett Per Gessle fan så har jag uppskattat hennes sångröst ett bra tag då hon varit med i flera av hans sånger. Men efter att ha sett mer av henne vill jag verkligen köpa hennes debutalbum - Dynamo.

I sin biografi på sin hemsida har hon skrivit följande:

When you are born, you are complete but then shell after shell is added as protection against dangers around. Or society forces you to take different parts, needs and patterns you don´t really need or want. Then one can spend the rest of one´s life finding and removing the bad shells, and saving the good ones, one by one. At least that´s what I want to do :o)

Vackert tycker jag…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna