söndag, november 20

På tu man hand

Igår var det äntligen dax för en kväll på tu man hand igen, det behöver man verkligen ibland. Men istället för att vara hos farmor och farfar som planerat (farmor blev tyvärr sjuk) fick Noelle sova över hos mormor och morfar istället, det gick såklart jättebra. Det märktes att vår lilla tjej haft en superkul lördagskväll precis som hennes föräldrar när vi hämtade henne idag :) Vi startade vår kväll med att Maken hällde upp varsitt glas bubbel, det kan ju knappast börja bättre. Efter att ha ätit en massa god plockmat och lyssnat igenom allt från danshits från 90-talet till låtar som Jag är en vampyr (det var såklart jag som spelade den om och om igen ;) gav vi oss ut i vimmlet. Hittade ett ställe med bra stämning som vi stannade kvar på hela kvällen. Det blev mycket prat och skratt innan vi tillslut bestämde oss för att det nog var dax att gå hem genom den regninga natten tillsammans :)

Dethär var vi värda!

Jag passade på att ha mina fuskskinnbyxor från H&M och t-shirt från Gina Tricot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna