lördag, maj 7

Kalaslördag

Efter en härlig start på dagen med en riktig långpromenad tidigt på morgonen och sedan jordgubbar som energipåfyllning var det dax att göra oss kalasfina. Min bror har fyllt år och idag firade vi honom. Vi gav honom bland annat en ananasskärare från Bagare och Kocken. Noelle och hennes kusin Amanda var så söta, de hade lyckats matcha varandra med rutiga klänningar och vita koftor helt utan att vi visste om det i förväg, för de kan väl inte redan ringa till varanda och planera klädval...? ;) När vi kom hem var Noelle alldeles slutkörd efter kalasandet och somnade runt sextiden, får se hur länge man får sova i morgon med andra ord... Nu väntar lördagsmys för min del på egen hand, ett glas rosé och jordgubbarna som blivit över sen frukosten får bli kvällens lyx.

Ananasen slog jag in i cellofan och gav min bror, så han fick testa sin present direkt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna