torsdag, april 14

Sovrummet

Nu pustar jag ut i soffan efter en hektisk dag här hemma, hade alldeles för många punkter på min "to do list" än vad som var realistisk. Gissa om jag blev glad när Maken överraskade mig med sushi när han kom hem från jobbet. Man kan nästan tro att han läst mina tankar eftersom jag bara hade hunnit få i mig en smoothie till lunch. Passade på att knäppa några bilder på sovrummet (medan jag fortfarande hade överskottsenergi...):

"Pälspläden" fick jag som prenumerationsgåva från Plaza interiör,
finare än jag kunnat ana så jag blev jätteglad :) Här ligger den dubbelvikt

Murriga färger i sovrummet just nu, snart dax för pasteller

En kvist som jag klippt av på en promenad förra veckan får sprida vårkänsla.
Burken är från Lisbeth Dahl. Ultraljudsbilderna får snart byta plats med en riktig bild på lillan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna