tisdag, mars 15

Lattebönor

Började dagen med en tur på stan. Noelle behövde nya pyjamaser och jag behövde lite avkoppling i form av shopping ;) Har härligt väder här idag och jag kunde äntligen skippa dunjacka och istället använda min fina poncho från H&M. Köpte den när jag fick reda på att jag väntade Noelle, perfekt för en växande mage. Nu är den fin också, känns konstigt när inte en mage står ut under tyget men tur är väl det ;) På Lagerhaus uppdaterade jag mitt blockljusförråd, tycker att de har riktigt bra ljus i perfekta storlekar. De har ju dessutom 1 000 000 andra prylar så det är svårt att hålla sig till det man behöver. Idag fick de här chokladpastillerna följa med hem, det är kaffebönor doppade i mjölkchoklad, mums!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna