torsdag, oktober 22

Hösten

Hösten har varit här ett bra tag nu känns det som och det har hänt en hel del sedan jag skrev här senast. Nu försöker jag verkligen ta vara på dagarna som går och alla stunder med nära och kära. Inte låta dagarna gå förbi utan att man känner efter och hitta det där lilla extra. Ljusglimtar som denna höst bjudit på....
...lille Liam (min makes brors son) som har hunnit fylla 1-år som vi firade ordentligt på hans kalas.
....den krispiga höstluften och hur naturen exploderar i olika färgkombinationer, det ger mig ny energi.
...kvällarna när vi myser här hemma och tänder ljus.
...vårat hem som jag så gärna pysslar i (vi har köpt nya möbler och är mitt uppe i en renovering av vår hall, det är jättekul!).
...alla mina nya höstkläder som är så fina.

Men framförallt, min älskade man och min familj, ni är verkligen det bästa i mitt liv.

På bilden: En vacker höstbild som maken tagit, jag och Liams tårta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna