lördag, oktober 11

Dagar som går....

I torsdags...
...bjöd jag en vän på långfika, med bullar, kex och chokladmuffins med rosa frosting. Vi fick en sockerkick som hette duga, men trevligt var det.


I går...
...firade Mange och jag att det var 2 ½ år sedan vi förlovades på en strand i Thailand. Mange överraskade med en thailandinspirerad middag. Sedan lyssnade vi på Flight of the Conchords (lyssna här för att ha lite kul: http://www.myspace.com/conchords) och skrattade i några timmar. Härlig kväll.

Just nu...
...sitter jag med en toning i håret och inväntar resultat. Sedan ska jag gå till torget och köpa frukost och tyg till en soffa jag tänkte klä om. Med eller utan mössa, det beror på hur den här toningshistorien slutar ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna