tisdag, juli 8

Mot mörkare (hår)tider

Så där mu har jag fixat en tid hos min frisör i slutet av augusti, då ska jag klippa och färga/tona mitt hår. Tänkte nämligen bli mörkblond/ljusbrun lagom till höstvindarna drar in. Det blir kalasfint tror jag. Kollade på lite gamla kort igår och blev så sugen. Man lever ju bara en gång och då är det ju dumt att gå runt och se likadan ut hela tiden.

Idag är jag föresten galet trött, men morgonpromenaden skippade jag inte trots det. Hade jag hoppat över den hade jag nog varit ännu tröttare just nu. Får bli en lång kaffepaus nu strax. I eftermiddag ser jag fram emot en ännu längre fika på ett mysigt fik med en mysig vän i mysigt grått väder. Mycket mys idag…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna