tisdag, september 25

Rubrik, kubik, publik, musik, rustik

Tänkte ta en bild på vad jag hade på mig igår men sen kände jag att bloggen kanske behöver en paus ifrån bilder på min nuna. Det har varit mycket av den varan på sistone ;o) Igår var det elitseriepremiär, jag satt i soffan som stöd vid min M som till skillnad från mig varit nervös hela dagen inför premiären. Jag tittade koncentrerat de första minuterna tills jag tröttnade. Under hockeymatchen gjorde jag istället följande antisportaktiviteter:

- Sydde fast lösa knappar
- Noppade av en jacka
- Loggade in på Facebook några gånger (mot min vilja såklart)
- Målade naglarna
- Handtvättade en kofta
- Städade i köket

Sen var hockeymatchen över, HV 71 hade vunnit. M var glad och jag var nöjd efter att ha bockat av några saker på "att göra listan".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna