fredag, februari 14

Long time no see

Testar att skriva några ord, det var länge sen sist, över ett år och vilket år det har varit. 2013 var året jag blev vuxen på riktigt. Jag trodde det gick hand i hand med att man blev förälder men för mig var det inte så. För mig var det när jag insåg hur skört livet är. Hur det är att stå vid en sjukhussäng och se ens pappa förtvivlade ögon, att känna sig så liten och samtidigt så stor. Jag ska inte ta hela historien här men den har förändrat mig och den är inte över än.

Idag är det iallafall Alla hjärtans dag, en dag som jag faktiskt älskar. Kanske för att den är så rosa och mjuk, för att den representerar allt jag tycker om och så som jag önskar att alla dagar vore. 



Tröjan med hjärtan är såklart på idag. Och just det ja, 2013 var året då jag satte håret i saxen, big time :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna