tisdag, januari 15

Kalasar hela januari

Jag tycker det är rätt trevligt att fylla år numera, antar att det kanske borde vara tvärtom... ;) Men det förgyller januari lite extra och ofta är det svårt att få till kalasandet på en dag så det blir lite utspritt med firandet. Gjorde det enkelt för mig och köpte färdigbakat, en present till mig själv kan man säga. Noelle har äntligen förstått sig på grejen med att öppna paket, lagom till när julen var över för denna gång. Hon fick såklart hjälpa mig att öppna men undrade nog varför de var "tomma" eftersom jag fick en massa olika presentkort. Jag blev iallafall mycket nöjd :) 

Köpt men god!

Kalaskläder: Topp från Filippa K, halsband från Icon och jeans från H&M, ny klocka från Triwa (födelsedagspresent från Maken)
Hurra för 31-åringen, eller var det 12?

Ny lampa i köksfönstret, inköpt för ett av presentkorten på Iems

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna