lördag, oktober 27

Titta hon cyklar!

Förra lördagen så upptäckte Noelle det roliga med att ha en trehjuling. Det som visade sig vara mest underhållande var att gå runt med cykeln, sedan förklarade vi att hon kan sätta fötterna på pedalerna. Hon tog några tramptag men återgick efter en stund till att gå runt istället. Tiden går så snabbt nu och hon lär sig så mycket nytt. Spännande och skrämmande :) Denna lördagen har än så länge varit ganska lik den förra, med lite ärenden avbockade. Har bland annat besökt torget och inhandlat krabba (mitt nya favoritskaldjur, så gott!) till ikväll. Just nu ligger mina två älsklingar och sover, själv bloggar jag och shoppar lite, precis min typ av avkoppling ;) 
Tadaa! (med en hönsmamma bakom...)

"Kånken", helghandling och jag. Älskar min nya jacka från Jofama, varm och gó


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna