måndag, september 10

Om bajsångest och allt det där andra

Sitter hemma med tända ljus och bara myser, älskar vårt hemma och att vara hemma. I lördags köpte vi en ny säng med en helt underbar madrass, ser fram emot att gå och lägga mig. Hahahaha visst låter jag som världens mest spännande person ;) Noelle kämpar på med sin "bajsångest". Det är så vi kallar hennes åkomma numera eftersom det sitter i huvudet på henne och inte i kroppen. Jag önskar att jag slapp säga bajs mer någonsin, tror att när den här "fasen" är över så stryker jag det ordet ur min ordbank. Det begränsar oss ganska mycket så man kan väl säga att det är tur att vi trivs hemma... Saker man gör när man varit hemma lite för länge är att sortera böckerna i bokhyllan i färgordning, men visst blev det fint?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna