söndag, augusti 19

Valerie Aflalo

När jag var lite yngre än vad jag är nu ;) så var jag helt tokig i allt vad skönhetstävlingar heter. Jag följde Fröken Sverige slaviskt och självklart kommer jag ihåg Valerie Aflalo. Bar runt en bild på henne i min plånbok sista året i gymnasiet, och ja det låter ju inte helt sunt hahahaha men anledningen var att hon hade en så fin klänning på sig när hon vann Fröken Sverige och jag var på jakt efter precis en sådan till mig själv att ha på avslutningsbalen (jag hittade en ganska lik tillslut...). Numera är Valerie designer till sitt egna klädmärke med samma namn och plaggen är verkligen underbara. I fredags hämtade jag ut ett paket från Miss Greta med mitt allra första plagg signerat Valerie och jag har på känn att det kommer bli fler.

Paljettväst i silke, nam nam :) 

Reafyndade även ett par grå chinos från Monocrom, perfekt att matcha till den grå hösten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna