lördag, juli 21

Semestrar

Den här veckan började med att min älskade man fyllde år. Jag och Noelle firade honom med paket och frukost på sängen. Sedan har veckan rullat på i snabb takt med olika aktiviteter och utflykter. I tisdags var vi ute på tu man hand och åt god mat, blev spådda i stjärnorna av en mystisk man och kom över en ganska ansenlig mängd drinkpinnar...lyckad kväll med andra ord :) Och i torsdags åkte vi på en spännande utflykt till Borås djurpark. Vi har det så härligt att Maken blev övertygad att ta en veckas semester till så nu väntar ytterligare två veckor tillsammans, jaaaa!!!

När det inte regnar så besöker vi lekparker, det är festligt

Jag var halvblind i början av veckan pga av någon slags allergi/infektion i ena ögat (därav keps och glasögon...dessa krämpor...), men jag gav Noelle en match iallafall ;) 

Mina Fina på Kaffe och Kackel


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna