lördag, februari 25

Förvarat

Igår när jag kom hem efter en lång arbetsdag så öppnade jag dörren till ett skinande, nystädat och väldoftande hem. Det är bland det bästa jag vet :) När man har en liten så går det ganska snabbt från välstädat till rörigt, då är det rätt skönt att man har mycket och bra förvaring så det går snabbt att städa undan. Jag tycker leksaker kan vara väldigt fina men det är rätt skönt att slippa se en massa grejer (det gäller ju vuxensakerna med) när man ska varva ner på kvällen. Det enda som avslöjar att det faktiskt bor ett litet barn här hemma efter att Noelle har gått och lagt sig är hennes matstol i köket. Fast jag tror vi kommer behöva någon större förvaringskista eller liknande när leksakerna blir större och kanske fler framöver... Här är några bilder på hennes rum som jag passade på att ta medan det var nystädat :)

Den stora legobiten rymmer många små :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna