onsdag, december 28

Julen 2011

Nu har jag vaknat upp ur julkoman. Det har varit en mysig julhelg med mycket mat (pust...) och vi har träffat hela tjocka släkten nästan på en och samma dag. Jag erkänner, det blir alltid lite stressigt och i framtiden hoppas jag att vi kan vara här hemma och bjuda in de som vill på god julmat. Noelle var på gott humör och det var skönt eftersom jag var orolig att det skulle bli för mycket aktivitet på en och samma dag. Tomten fick hon träffa också, även om hon var lite skeptisk men hon vågade iallafall sitta i hans knä. Och paket fick vi, alldeles för många som vanligt men jag skulle ljuga om jag sa att det inte är kul att få ;) På juldagen tog vi det betydligt lugnare, skrotade runt hos mina föräldrar i mysdress halva dagen innan vi åkte hem igen där vi fortsatte med att göra ingenting. Tror nig allt att juldagen är min nya favoritdag när det kommer till helgdagar :)  

Ajjabajja Noelle, inte ta julgranskulorna

Det obligatoriska familjefotot hann vi ta innan det var dax för att åka på julafton nr 1.

Modiga tjejen!

Julgranen på julafton nr 2, mysig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna