torsdag, november 17

Men jag har ju inte bloggat sedan oktober!

Jag fattar inte vad som händer med tiden, den bara rusar fram och jag börjar känna hur 30-års krisen allt mer har mig i sitt grepp ;) Just nu är det så omotiverande att fotografera här hemma eftersom hälften av våra fönster är igenplastade och nerkletade mer murbruk. Vi lever i en mörk bunker som stundtals är ganska mysig men jag saknar att se ut. Hoppas att fasadrenoveringen hinner bli klar till advent så det blir extra kul att pynta i fönstrena. Så det är det som är tråkigt just nu, bara en annan sak stör mig lite och det är Bugaboos sittdel som är kass!!! Sittytan är ju minimal och den känns alldeles för trång överlag. Min lilla sötnos vantrivs så i vagnen just nu att jag bara kan gå ut när hon är riktigt trött och somnar på en gång. Hon avskyr dessutom att bli fastspänd så nu har jag trixat med fastspänningsanordningen så att det kanske kommer funka bättre, ska testa imorgon. Nu börjar jag spana efter en riktigt bekväm sulky eller sittvagn istället. På lördag får vi dock överlåta vagnkörandet till Noelles framor och farfar för då ska mamma och pappa roa sig på egen hand. Jag får fjärilar i magen när jag tänker på det. Gå ut bara vi två, dricka något gott och bara umgås, det blir härligt. På tal om god dricka så firade vi Far i söndags och Maken fick whisky av sin lilla tjej. Den hälldes upp i en karaff som jag "fyndat" hos föräldrarna. Min pappa fick kalsonger men det har jag inget bildbevis på ;)  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna