måndag, november 21

Mån(Spa)dagen

Vad gott det är att spendera en bra stund i badet med en bra bok. Det har blivit min nya måndagstradition viket passar bra eftersom Maken har gjort måndagar till sin fiskedag. På så vis blir vi ju båda uppladdade på bästa sätt för att ta oss an veckan i fin form :) Efter att ha blivit föräldrar märker man verkligen hur viktigt det är att få tid till att ladda batterierna på sitt sätt. Vår lilla tjej har varit lite ledsen idag eftersom tand nr 5 tittat fram. Men nu sover hon gott och jag hoppas hon slipper ha ont i morgon. Vilken pina det är att se sitt barn ledsen! Jag antar att det är lika bra att vänja sig men det går nog inte heller. Nej nu ska jag återgå till min "egokväll", dax att lacka naglarna ;)

Lilla tjejen med egen vilja tidigare i höstas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna