lördag, oktober 1

Kalas för hela slanten

Idag var det dax att fira kusinen Liam som hunnit fylla 3-år, jisses vad tiden går fort. Känns inte alls länge sen vi var och besökte honom för första gången på BB och jag höll på att svimma av hans navelmakapär (som jag hade lika svårt för på min egna lilla sötnos, tur att den försvinner rätt kvickt...) ;) Innan det var dax för kalaset hann vi busa runt lite hemma och äta tacos till lunch, sen bar det av för att kalasa resten av dagen. Noelle tycker om att leka med hennes kusiner och det är så härligt att se. De får träffas extra mycket nu under den här tiden på året eftersom alla är höstbarn och självklart ska firas med kalas. Nu sover strax vår lilla tjej, utmattad efter dagen strapatser. Vi varvar ner med varsitt glas kallt vitt och salta popcorn, inte dumt alls :)

Paket är viktiga saker för en 3-åring, mindre viktigt hur de ser ut men det tycker jag är viktigt, så fint papper är ett måste ;)

Bus med min lilla stjärna

Hos kusinerna lyckades Noelle hitta en gosedjurs katt som hon höll hårt i...

...tills hon hittade stenarna på uteplatsen som var snäppet roligare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna