tisdag, oktober 11

Första födelsedagen

Jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att Noelle har känt att det varit en speciell dag idag, hennes första födelsedag. Vi smög upp i köket i morse, tände ljus och gjorde iordning morgonvällingen. När allt var redo smög vi in i hennes rum och sjön "Ja må hon leva". Hon blev jätteglad och efter ett snabbt blöjbyte så blev det välling och paketöppning i mammas och pappas säng. Sedan har vi lekt tillsammans hela dagen. Ett besök på BVC blev det också och några otäcka sprutor. Men hon var så duktig och så fort vi lämnade det där skrämmande stället blev hon glad igen :). På eftermiddagen kom farmor och farfar med ett litet paket, Noelle blev jätteglad och spelade ut hela sitt register vad det gäller hennes "färdigheter". Det lilla charmtrollet. Nu väntar det stora kalaset på lördag och jag hoppas att det blir lika lyckat som den här dagen. Tänk att jag har en liten 1-åring nu :) 

Redo att överraska lillan

Välling i mammas och pappas säng, hmmm det här måste vara en speciell dag

Och paket!!!

Tänk att det alltid är kartongen som är roligast... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna