lördag, oktober 29

Det blågula varuhuset

Lördag igen, dagarna rusar fram som vanligt. Idag har vi besökt det stora blågula varuhuset och köpt lite smått och gott. Kärade ner oss båda två i de rutiga sängkläderna som fanns i några olika färgställningar, det blev en brunblå variant för oss. Det är fin med rutor såhär på hösten. När vi kom hem slängde jag ihop några muffins och sedan har vi småfixat hemma och lekt med lillan, precis sådana lagom slappa lördagar som jag älskar!

Chokladmuffins med vaniljkrämsfyllning

Jag i tröja från Vero Moda och klänning från H&M

På fötterna: skor från Din Sko

Vardagsrummet som vi hänger mycket i just nu ;) I ljuslyktan har jag lagt en ljusslinga från Granit som jag köpte nu i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna