fredag, juli 29

#24 Supergrillkvällen

Efter att ha spenderat dagen hos en god vän och hans små killar åkte vi hem och packade med oss allt man behöver för att övernatta med en liten tjej, täcke, mat, gosedjur, leksaker och annat. Kändes som vi skulle åka iväg på en weekendresa men vårt mål var faktisk bara min brors hus på andra sidan stan för att grilla och umgås den fina onsdagskvällen. Och trevligt hade vi samtidigt som vi åt gott. Småkusinerna somnade tidigt så efter välkomstbålen åt vi förrätten på den soliga terrassen. Sedan blev det dax att grilla köttet och när solen gått ner åt vi efterrätt. Mätta och goa gick vi sedan och la oss, intet ont anande om hur lite vi skulle få sova.... Mer om det kommer på #25 ;)  

På den soliga uteplatsen, önskar att den var min men jag får nöja mig med att passa på att hänga där när jag hälsar på ;)

Förrätt, chevréost och sallad med valnötter. Gott!

Maken promenixar i solen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna