måndag, juli 25

#22 Sommarhem

Efter en riktigt slapp förmiddag med bokläsning och allmänt mys åkte vi hem till mina föräldrar för att fira Makens födelsedag tillsammans lite i efterhand. Vi passade på att slipa stolen som jag tjatat om ska bli gul, nu är det väldigt väldigt väldigt nära att den äntligen får sin nya kulör ;) Ett gäng Ringblommor och rabarber fick jag med mig hem. Blommorna har jag spritt ut i hela hemmet, de är så vackra (håller tummarna för att kissen tar sig samman och inser att de i n t e är mumsbitar till henne, en vas har redan åkt i golvet, grrrrrr). Rabarberna ska få stifta bekantskap med socker, smör och mjöl = paj, kanske redan ikväll.

Gult och blått i sovrummet, mina favoritfärger just nu

Äntligen har jag hittat en kruka i den här metallstilen, så fint till orkidéer

Noelle fick självklart också en Ringblomma i sitt rum

Det är så roligt att läsa böcker för lillan, så roligt att vi fått köpa ännu en hylla så att alla får plats :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna