söndag, maj 15

Rolig helg

Blogger har varit riktigt strulig de senaste dagarna så det har förtagit lusten att blogga lite. Sedan har det varit fullt upp. I lördags hade vi goda vänner hos oss på lunch och våra små döttrar fick passa på att spana in varandra samt dela leksaker när de för en gång skull var vakna samtidigt :) På kvällen var det dags för Melodifestivalen och jag höll på alla utan Eric Saade, han är verkligen inte min favoritartist om man säger det så. Så jag hejjade på Irland, Ungern och Finland. Fast Azerbajdzjan som vann var också bra. Somnade innan röstningen var avgjord så det första jag gjorde i morse var att surfa in på Aftonbladet och kolla så att inte Saade hade tagit hem det hela, hahahaha ;) Idag har vi varit på IKEA och handlat på oss lite mer barnsökerhetsgrejer samt leksaker, tycker de har en del små söta saker där. Just nu ligger Noelle på golvet och tuggar på en prasselbok vi köpte där, mycket poppis även om själva lappen verkar vara roligast (som vanligt...).

Nu ska jag slänga mig i soffan och vila en stund, om jag får för lillchefen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna