måndag, maj 30

Min första Mors dag

Min första Mors dag blev en mycket intensiv sådan. Först blev jag firad med frukost och ett par nya löparskor, hon är allt fiffig den fär lilla dottern ;) Sedan kom en vän på besök från Norge samtidigt som vi försökte ta oss an en hög med tvätt och fixa iordning oss för vid lunch skulle vi på dop. Intensivt värre med andra ord men vi lyckades pussla ihop det rätt bra tillslut. På eftermiddagen när vi kom hem var vi ganska slutkörda, alla tre :) Men det var en fin dag och dopet var stämningsfullt. Det var min brors dotter Amanda som stod på tur att stifta bekantskap med dopfunten ;) Hon var söt som vanligt och jag och Maken fick äran att bli hennes faddrar.

En kvist syréner hade dottern också plockat in till sin mamma ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna