söndag, maj 8

Min dag i 12 bilder


Noelle slog upp sina blå vid sextiden, en stund senare var det dax för frukost, müsli och knäcke för min del

Sen var det dax för promenad, varmt och soligt = shortsväder :)

Först gick vi till Stadsparken...

...sedan ner till Vättern, Jönköping är verkligen en vacker stad

Väl hemma var Noelle leksugen, jag med så vi busade på

Sen var det dags för mig att byta om, mina föräldrar skulle nämligen komma på söndagsmiddag

Föräldrarna hade med sig gädda (som Maken fångat) med gräddsås och potatis,
jag fixade desserten, världens godaste vita chokladmousse ;)

När föräldrarna åkt hem och Noelle tog en tupplur slappade jag framför
Austin Powers och bläddrade i senaste numret av Allt i hemmet...
 
...men min ensamtid blev inte långvarig, snart blev jag attackerad av nästa lilla tjej som krävde uppmärksamhet

När Noelle vaknat var hon skogstokig!
Skrek och vägrade att ta på sig sina byxor, sen intog hon sin favoritposition just nu
 
2 timmar senare var det pyjamasdax och nedvarvning med en flaska välling, då blir man såhär glad :)

När lillan somnat blev det soffan för min del framför Bachelorette med nötter som tillbehör,
och här sitter jag nu :) Snipp snapp snut så var dagen (nästan) slut!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna