onsdag, april 13

Vårstädning

Efter att ha blivit klar med vårstädningen i hemmet är det min tur att göras redo för vårens obarmhätiga solstrålar. Fotbad och nylackade naglar är redan avbockat. Idag står håret på tur, så i eftermiddag ska jag skämma bort mig hos frisören igen, det ska verkligen bli härligt. Sedan får det bli att lägga en och annan ansiktsmask och köra igång med löpträningen till helgen så borde jag vara redo att möta den här våren :)

Hur gick BVC besökte då.... Jo Noelle visade upp sitt allra mest hetlevrade humör. Slängde sig på mage så fort jag lade ner henne på skötbordet, skrek och blev bara lugn när hon fick sitta upp. Först då fick läkaren undersöka henne. Så fort vi gick därifrån var hon sitt vanliga jag igen. Knasbebis ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna