tisdag, april 19

Rätt nyans

Nu är jag hemma och vilar mina stackars uppskavda fötter. Värmen innebär att man kan inviga ballerinaskorna, men det har ju inte bara sina fördelar... Fötterna var verkligen inte redo för en lång promenad utan strumpor i nya skor. Men de måste ju härdas inför sommarhalvåret någon gång, lika bra att bita i det sura äpplet ;) Har även hunnit med att hälsa på min arbetsplats, det är alltid lika mysigt. Fick en ny beställning på kolakakorna så de var populära. Nu ska Noelle sova middag om mamma får bestämma, för just nu pågår barnmatstillverkning. Till lunch fick hon köttfärsås och spaghetti som Maken gjort, den fick 7 kladdiga fingrar av 10 möjliga.


Hittade en topp med perfekt klarröd nyans på Åhlens, jag slog till direkt. För kläder med rätt nyans av rött tycker jag är jättevårt att hitta. Kommer bli fint i alla möjliga olika kombinationer tror jag, till slitna jeansshorts, chinos, marinblå kjol, knuten i sidan till jeans.....osv ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna