lördag, april 16

Min lördag

Att ta familjeporträtt på egen hand (med en 6-månaders bebis...) är inte det smidigaste, speciellt inte när man råkat slarva bort självtutlösningskontrollen. Men vi gav det ett gott försök den här lördagen iallafall. Makens mamma har fyllt år och vill så gärna ha en bild på oss i present. Tillslut lyckades vi få till några bilder och firade med att baka äppelpaj. Eller jag tittade mest på, Maken stod för bakandet och sedan gav vi oss iväg till mina föräldrar och satt på deras altan och njöt under eftermiddagen. Jordgubbar, äppelpaj och gott kaffe gör vem som helst nöjd och glad. Nu väntar en skön kväll och jag hoppas det går någon bra film på tv för jag är filmsugen :)

Vår lilla men alldeles lagom stora familj :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna