fredag, april 22

Långfredag

 
Det är fullspäckade dagar just nu. Igår var det en massa saker att bocka av inför påskhelgen men först gick jag och Noelle och hälsade på Maken på hans jobb, hon måste ju få se var hennes pappa spenderar stora delar av dagarna :) Efter en intensiv start på påskledigheten njuter vi nu av ett påskpyntat hem och att få vara tillsammans. Idag står det påsklunch och födelsedagsfirande på programmet.

Såhär ser det ut i vårat hem inför den här härliga helgen, blommor är det finaste pyntet tycker jag men Noelle har fått en liten tupp i sitt rum såklart ;) Hade det inte varit för kissen så hade jag kunnat pynta med fjädrar också, men en katt + påskfjädrar är ingen bra kombo fick jag bittert lära mig förra påsken....






Men även om en underbar helg står framför oss är mina tankar hos Thilda (mina föräldrars hund). Hon har opererats inatt och jag hoppas att allt kommer gå bra och att hon inte har ont just nu eller är rädd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna