onsdag, april 6

Inspiration

Efter att ha ägnat mest tid åt att inreda i vardagsrummet den senaste tiden tänkte jag nu byta rum och ta mig an sovrummet. Jag har samlat på mig några inspirationsbilder som jag kommer utgå ifrån. Är sugen på en gul färgklick och kommer nog att måla om en vit stol i en riktigt klargul färg. Den gula stolen från Tolix hade jag inte tackat nej till men nu får det bli den här budgetvarianten istället :). Älskar kuddarna från Kind by Nature, den gula kudden med LOVE trycket såg jag i senaste numret av Family Living i reportaget från Linda Bengtzings hem och var fast. Sedan är jag sugen på en kohud, vet inte om  jag är tillfälligt förvirrad med jag tycker det är så snyggt just nu :) 

Rund kudde från Ellos, kohud och silverskål från Ilva, överkast AnnaO,
stol från Tolix och kudde från Kind by Nature

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna