fredag, april 29

En ny dag

Fredag igen efter en superkort vecka så idag fick det bli en tur i några butiker på stan. Ett perfekt sätt att skingra tankarna. Försökte bland annat hitta någon bra present till en nyss fyllda 30-åring. Inte det lättaste när det inte fanns några "önskningar" men jag tror jag lyckades ganska bra...får se reaktionen på morgondagens kalas. Ser fram emot att äta skaldjur ikväll, det var alldeles för längesedan. Kanske passar på att inviga min nya outfit jag shoppade idag, haremsbyxor (light) och en spetstopp, eller så sparar jag den tills i morgon. Jag misstänker att jag och Maken kommer ha delade meningar om mina nya brallor... Men de var lagom hängiga, inte sådär extremt så man får "blöjrumpa" ;). Nu ska jag spana vidare på bröllopet, vad vacker hon är Kate! Älskar spetsen på klänningen!
 
Hippieinspirerad idag med utsvängda jeans, knuten skjorta och väst.
Noelle kör på lila ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna