tisdag, mars 8

Kungligt snygg

Boken Kungligt snygg - mäktiga modedrottningar och stilsäkra prinsessor, som Ebba Von Sydow skrivit ska jag definitivt lägga vantarna på när den släpps. Älskar att gotta mig i kungligheter och speciellt vad de har på sig.


Kungligt snygg är en vacker och inspirerande bok fylld med handfasta stiltips om bästa basplaggen och hur du bygger upp en kungligt bra garderob. Boken kartlägger de nordiska kronprinsessorna Victoria av Sverige, Mary av Danmark och Mette-Marit av Norge, samt holländska kronprinsessan Máxima som gör succé med sin färgstarka Jackie Kennedy-look. Konkreta knep blandas med tillbakablickar, stilstudier och porträtt av dessa kvinnors spännande livsöden.

1 kommentar:

  1. Hej och vad kul att du tipsar om min bok! Då kan jag passa på om att tipsa dig om ett erbjudande som gäller just nu, där du kan förbeställa boken för specialpris - 179 kr istället för över 200 kr som den kommer kosta sen... ;-)

    http://www.adlibris.com/se/promotion.aspx?page=ebbavonsydow

    SvaraRadera

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna