onsdag, mars 30

Fortfarande inte On the line

Fortfarande internetstrul men Maken fixade något slags tillfälligt nät så nu passar jag på att få lite datortid. Så vad har hänt under de här dagarna, inget världsomvälvande men de har innehållit ett och annat. I lördags var jag med och firade en vän som fyllde år. Det blev en krogpremiär för mig sedan Noelle kom till världen. Riktigt kul att få lämna hemmet på det sättet en stund, men samtidigt väldigt skönt när man väl var hemma igen. Den perfekta mixen är när man kan blanda lite ifrån båda världarna. För visst är jag inte bara en mamma utan även en festsugen kvinna som älskar att spendera en kväll i höga klackar ibland med ;). Lillan växer så det knakar och vill hela tiden vända sig om så hon ligger på mage. Häromdagen var det dock ledsna miner när magen var förstoppad. Vi kämpade hela dagen med att få ordning på magen och tillslut gav det med sig, vilken lättnad! Maken och jag var helt slut, det tog på krafterna att se henne så ledsen. På kvällen tog vi ett långt varmt bad och laddade batterierna igen. Nu är vi alla tre redo för nya äventyr igen, utan några krämpor :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna