torsdag, februari 17

Nya luckor

Idag ska jag och Noelle ta en tur ner på stan. Ska köpa lite grejer till ett pyssel jag ska fixa med till helgen, mer om det sen :) Sedan ska vi spana på nya köksluckor till köket. Vi bor i en hyresrätt och de luckorna vi har idag är under all kritik, så nu ska vi få välja nya. Håller tummarna för att vår kommunala hyresvärd har några snygga luckor att erbjuda även om jag skulle bli väldigt förvånad om ett par högblanka vita luckor ingick i det utbudet...

Bjuder på en bild på ett kök helt i min smak, en bild som jag har sparad i min inspirationsmapp - Fina hem, bilden kommer från mäklarbyrån Alvhem:

Älskar färgen på mosaiken mot bänkskivorna i ek och de vita luckorna

2 kommentarer:

  1. Håller med, exakt den stilen jag brukar falla för... hoppas ni hittar några fina luckor idag!

    kram

    SvaraRadera
  2. Vi hittade några fina, trots allt :) Du får gärna skriva vilka du hade val i inlägget ovan, alla tips är välkomna.

    Kram Johanna

    SvaraRadera

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna