fredag, februari 4

Knytblusar och spring i benen

Jaha då vaknade man upp ännu en gång till ett snötäckt landskap, det är vackert men nu hoppas jag det var sista gången den här vintern. Vill ju snöra på mig löparskorna och känna vad kroppen går för numera. Det var längesen sist, över 1 1/2 år sedan jag sprang. Alldeles för länge för någon som mig som älskar att springa. Trodde det skulle fungera bra att göra med bebismagen men benen var tunga och det kändes konstigt att springa.

Till en helt annan sak, är det inte konstigt att det ska vara så svårt att få tag i knytblusar? Inte sådana med knyt uppe vid halsen utan nere vid midjan/höften. Har letat runt överallt och har hittat två stycken en på La Redoute och en på Gina Tricot. Jag vill ju se fler, tycker det är så snyggt! Visst kan man knyta en vanlig skjorta på det sättet också men det blir lite snyggare när de är gjorda för att knytas på det sättet.

Från Gina Tricot

2 kommentarer:

  1. tror vero moda har någon påreklam nu? =)

    tack för titten i min blogg, gillar din!

    SvaraRadera
  2. Nämen har de, det måste jag spana in, tack för tipset! Ha en fortsatt trevlig lördagskväll.

    SvaraRadera

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna