onsdag, februari 23

"Infrysta"

Här är det riktigt kallt så idag sätter inte jag min fot utanför dörren. Leker med Noelle och beundrar vår nya fläkt vi fick monterad igår ;) Nu låter det som att det är ett riktigt mästerverk till fläkt, det är det inte men bra mycket snyggare än den vi hade. En helt vanlig vit köksfläkt. Ser fram emot att få de nya köksluckorna monterade så kommer det bli kalasfint. 

Bild från Bolagret

Något annat jag vill piffa upp köket med är en lampa i fönstret. Har äntligen kommit på att det är den perfekta platsen för en glödlampa i sladd. Tycker det är så snyggt men har inte vetat var den skulle hänga. Det finns ju dessutom att få tag på lite överallt. De på bilden kommer från Bolagret men även Clas Ohlson har i sitt sortiment. Vill man ha ett riktigt brett urval att välja mellan så kan det vara värt att spana in Lampsladdar.se. Men jag ska inte krångla till det, tror det blir snyggast med en svart sladd (även om rosa ligger mig varmt om hjärtat ;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna