fredag, januari 7

Goda råd mottages

Vi ska byta soffa eftersom den vi har idag är för liten, dessutom har katten gått loss på den med sina klor... För att nästa soffa ska hålla i fler år så har vi bestämt oss för att det blir en skinnsoffa (det trodde jag a l d r i g jag skulle säga...). Vi gillar IKEA:s lädersoffa Karlstad som finns i vitt, mörkbrunt och svart. Men jag vet inte alls hur vi ska möblera och vilka delar vi ska välja, den finns som 2- och 3-sits soffa, fåtöljer och fotpall finns i samma serie. Hur hade ni gjort? Jag vill ha soffan i den delen av rummet vi har soffan idag. Är insnöad på den mörkbruna varianten (tar vi den vita kanske det blir för mycket vitt???) och en eller två fotpallar till. Som sagt, goda råd mottages ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna