måndag, december 6

Mör i kroppen

Har varit ute på en riktig långpromenad idag som var tung och slirig i nysnön. Det var stundtals riktigt svettigt men samtidigt skönt att få en ordentlig dos frisk luft. Otroligt vad kroppen återhämtar sig snabbt efter en sådan prövning som ändå en graviditet och förlossning innebär. Kan inte förstå att det knappt gått 2 månader sedan vår lilla tjej kom till världen. Efter att ha varit ute på promenader nästan dagligen efter förlossningen har jag fått upp flåset igen och gravidkilona är borta. Jag måste erkänna att det faktiskt känns riktigt skönt. Har saknat mina gamla kläder och klädkammaren känns numera som en riktig guldgruva när det finns så mycket att välja på igen :)
 

Nu ser jag fram att ta en lång dusch och placera mina trötta ben i soffan framför favoriten - Hollywoodfruar. Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna