fredag, december 31

Året 2010

Sammanfattning av 2010 som visade sig bli ett riktigt spännande år.

Årets...

bästa: Noelle såklart!
värsta: förlossningen (om jag ska vara helt ärlig så gör det brutalt ont...)
skönaste: sommarens soliga fiskeäventyr
segaste: att vara gravid, charmigt stundtals men det kändes som jag bar på den där bebisen i flera år... ;)
coolaste: strecket på graviditetstestet som visade sig rekordsnabbt, jag skrek: "Jag är ju supergravid!"

konstigaste: att inte jobba
frågetecken: är det en pojke eller flicka?????
hjälte: min man (på andra plats jag som födde barn...)
plagg: rutiga skjortor och mammajeans

tv: helt otippat fotbolls VM, vet inte om jag var gravidsnurrig men jag såg alla matcher
mat: mangosallad (sallad + mango + fetaost + rödlök + tomat) min enda gravidcraving

dryck: San Miguel (alkoholfri öl)
köp: den blårutiga tapeten till köket
resa: jag reste knappt någonting, konferensresan till Stockholm var iofs kul
way to go: tappade alla babykilon rekordsnabbt

bok: Snömannen av Jo Nesbø
film: Alice i Underlandet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna