måndag, februari 22

Snökaoset och nytt i tv-rummet

Snö utanför fönstret:

Så mycket snö det är! Mysigt men lite besvärligt. Det blir inte direkt någon powerwalk ikväll, jag hade fullt upp med att ta mig hem från jobbet. Jag myser inomhus ikväll, med OS och Maken.

Vi köpte en ny tv till oss själva i julklapp, nu förstår jag grejen med en lite större tv-skärm. Man ser ju tom hockeypuckar och annat viktigt ;o)


Var tvungen att arrangera om tavlorna efter tv-inköpte och gjorde en egen "optikertavla", så kan man passa på att testa synen när man sitter i soffan.

Nytt i vardagsrummet är även en pall, min morbror har gjort den en gång i tiden. Vi gav den ny svart färg och en annan klädsel, det blev fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna