lördag, oktober 24

Lördagen såhär långt

Det har inte blivit så mycket spacklat ännu men nu är allt vi behöver för projektet iallafall inhandlat. Vi gav oss ut på utflykt istället till två olika vattendrag där vi spanade efter lekande öringar och visst fick vi se några firrar. Efter vårt första utflyktsmål hämtade mina föräldrar som även dom fick se på öringar. Sedan blev det fika vid Vättern med Makens goda kanelbullar och kaffe. Betyg på lördagen såhär långt blir alltså fem fiskar av fem möjliga :o).
Jag hade på mig min nya skepparkavaj från Åhléns och halsduk från cacharel (sen blev det min lila basker från H&M när det blåste om öronen), älskar verkligen Åhléns höstkläder den här säsongen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna