onsdag, oktober 28

Fredag imorgon?

För min del är det som en fredag imorgon, jag har nämligen tagit ledigt så jag får en långhelg. Det ska bli så skönt. Tänkte ta och strosa runt i butiker i lugn och ro och sedan besöka kyrkogården. Men det är på fredag det. Just nu halvligger jag i soffan, mätt efter smarrigt födelsedagsfika. Det bjöds på en maffig chokladtårta som var alldeles fantastiskt god.
Avslutar med en fin inspirationsbild på Caroline Winberg i kampanjen från LINDEX, klänningen på den högra bilden är så fin. Tyvärr blev jag besviken när jag såg den i butiken idag, hoppades på en härlig rosa nyans men den var mer åt det röda hållet. Men jag sparar på bilden, det kan vara inspirerande till framtida glöggfester ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna