onsdag, juli 8

Semester dag 2

Igår spenderade jag dagen med att småpyssla med lite olika saker. Det är så skönt att göra precis det man känner för. Började dagen med en riktig kickstart: en snabb springtur. Därefter bar det av till IKEA för inköp av saker som jag har haft till dagens projekt :o) Solen tittade fram så då passade jag på att sitta ute och läsa Snabba Cash (jag är förmodligen sist i Sverige med att läsa den...men det gör inget för hjälp vad bra den är!). Sedan har jag fördrivit alldeles för många timmar framför The Sims 3. Jag är en "simsnörd" sedan många år tillbaka ;o) Igår hade min sim födelsedagskalas, en av mina gäster kastade in handduken och liemannen kom (se bilden)...inte vad man vill ska hända på ett kalas, tur att det inte är på riktigt :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna