onsdag, juli 8

Semester dag 1

På min första semesterdag vaknade jag upp i en campingstuga i Ullared, ja ni läste rätt ;o) Jag och Maken åkte dit på söndagen tillsammans med mina föräldrar för att shoppa på GeKås och sova över en natt. Det var riktigt trevligt och vi hade allra roligast i stugan även om den var riktigt trång.

På bilden här intill ser man hur mycket folk det var som beslöt sig för att göra som oss, ta en shoppingdag i detta lågprismecka. Maken tog hand om disken, bildbevis uppe till vänster ;o) Hunden på bilden är Thilda, kanske världens sötaste hund (brevid står en dunk med vatten, inte T-röd...det är en kvarleva sen en temafest vi hade förra året men då var det bål i istället för vatten...). Sista bilden är på mig och M, på GeKås parkering 07.30 i måndags morgon (vi tog en till tur in på varuhuset då), vi ser förvånandsvärt fräscha ut med tanke på att vi gick upp vid femtiden den morgonen, hihihihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna