måndag, juni 29

Vad är det här för år?

2009 har hittills inneburit så mycket hemska händelser att jag knappt orkar tänka på det. Undrar när det ska ta slut? Förutom att vi gifte oss så kommer jag nog mest bara komma ihåg det här året som ett ganska sorgligt år. Jag hoppas av hela mitt hjärta att den här sommaren innebär en vändpunkt och att lyckan kommer lysa på alla i min närhet. Man inser verkligen att det är dumt att inte ta vara på stunderna man får tillsammans med de man älskar och att man ska passa på att njuta av vad varje dag har att ge.

2 kommentarer:

  1. Usch vad jobbigt. Hoppas verkligen det vänder för er.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för dina ord, håller tummarna för en bättre andra halva av det här året och jag har nog lite på känn att det faktiskt kommer bli bra. Kram!

    SvaraRadera

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna